Skip navigation Bottom Menu ↓ Menu ↑

Welcome to Our New Members (Read 5578 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

  • Wand Holder
  • *
  • Devil dog with smile
  • Sequoia Supreme
  • Posts: 8241
    • Male
Re: Welcome to Our New Members
 :85: :85: :85:
Political correctness is a doctrine, fostered by a delusional, illogical minority, and rabidly promoted by an unscrupulous mainstream media, which holds forth the proposition that it is entirely possible to pick up a turd by the clean end.   :P

  • politically incorrect
  • *
  • Sequoia Supreme DeLuxe
  • Posts: 11372
    • Male
Re: Welcome to Our New Members
perhaps one of these is more to your liking?

but nobody can say monkeys are stupid  ;D 

  • Clara Listensprechen

  • Guest
Re: Welcome to Our New Members
Meh.

Re: Welcome to Our New Members
Actually, if you chop the head off the one I quoted you wouldn't know the diff! LOL

  • Hillbilly Deluxe
  • *****
  • Some things go bump in the night, others fall down
  • Sequoia Supreme
  • Posts: 6126
    • Update
    • Male
Re: Welcome to Our New Members
um...thanx I guess  :-[

Re: Welcome to Our New Members
...i feel sick u mongrels

  • politically incorrect
  • *
  • Sequoia Supreme DeLuxe
  • Posts: 11372
    • Male
Re: Welcome to Our New Members
Reply #46: April 11, 2011, 07:33:58 PM Last Edit: April 11, 2011, 07:53:58 PM by townie2
kinda reminds me of an old saying/joke: "she wouldn't look too bad with a haircut and a shave"  :P ;D

  • Wand Holder
  • *
  • Devil dog with smile
  • Sequoia Supreme
  • Posts: 8241
    • Male
Re: Welcome to Our New Members
We is some sick puppies.  ;D

A good laugh is good for the soul.  :)
Political correctness is a doctrine, fostered by a delusional, illogical minority, and rabidly promoted by an unscrupulous mainstream media, which holds forth the proposition that it is entirely possible to pick up a turd by the clean end.   :P

  • politically incorrect
  • *
  • Sequoia Supreme DeLuxe
  • Posts: 11372
    • Male
Re: Welcome to Our New Members
puppies? puppies? where, i wanna see the puppies! (take your own meaning)  :dance:

  • Wand Holder
  • *
  • Devil dog with smile
  • Sequoia Supreme
  • Posts: 8241
    • Male
Re: Welcome to Our New Members
 :13:
Political correctness is a doctrine, fostered by a delusional, illogical minority, and rabidly promoted by an unscrupulous mainstream media, which holds forth the proposition that it is entirely possible to pick up a turd by the clean end.   :P

  • Mandalorian Protector
  • Wand Holder
  • *
  • Ib'tuur jatne tuur ash'ad kyr'amur
  • Sequoia Supreme
  • Posts: 9728
    • Male
Re: Welcome to Our New Members
here's a puppy, well a 4 year old Chihuahua that is my furry sister-in-law

Re: Welcome to Our New Members
that's your sister in law....omg...what does the mother-in-law look like.  >:D

You guys are painting a vivd picture for our alternate new members hehehehe

  • Mandalorian Protector
  • Wand Holder
  • *
  • Ib'tuur jatne tuur ash'ad kyr'amur
  • Sequoia Supreme
  • Posts: 9728
    • Male
Re: Welcome to Our New Members
its a joke in the family. the little dog thinks she is a human and so all the sisters call her their sissy

Re: Welcome to Our New Members
that's your sister in law....omg...what does the mother-in-law look like.  >:D

You guys are painting a vivd picture for our alternate new members hehehehe

Being the type of person I am I was thinking something like that but wasn't going to post it!!!  :97:

  • Mandalorian Protector
  • Wand Holder
  • *
  • Ib'tuur jatne tuur ash'ad kyr'amur
  • Sequoia Supreme
  • Posts: 9728
    • Male
Re: Welcome to Our New Members
I will say this, my mother-in-law has aged very well so I know my wife will still be attractive as the years go on

Re: Welcome to Our New Members
soooo reminds me off this

Good Call! Foster's TV Ad Girlfriends Mum ft. Brad & Dan

  • politically incorrect
  • *
  • Sequoia Supreme DeLuxe
  • Posts: 11372
    • Male
Re: Welcome to Our New Members
good one FF  :13:

Re: Welcome to Our New Members
Yeah, just stay delusional... LOL

Who am I kidding??? I wish I was smart enough to realize that before hand!  ##@

  • Every soul finds its way home
  • ****
  • Lock and Load Ladies, its Go time.
  • Shrubbery
  • Posts: 386
    • Female
Re: Welcome to Our New Members
lol

Re: Welcome to Our New Members
Yeah, just stay delusional... LOL

Who am I kidding??? I wish I was smart enough to realize that before hand!  ##@

You'll get over it...hehehe